Často kladené otázkyČasto kladené otázky

  • Chci hodně volat s rodinou. Co mi doporučíte za tarif?

    U nás klademe důraz na rodinné tarify. Proto je skoro polovina našich tarifů s neomezeným voláním ve vlastní síti. 

    Mezi nejpopulárnější tarify patří Volám a surfuju, kdy vám ke 100 minutám a 100 SMS do všech mobilních sítí, dáme neomezené volání do Nexus Mobile a navíc 300 MB mobilních dat. Velmi oblíbeným je i tarif U nás neomezeně za 179 Kč, kdy voláte a smskujete do sítě Nexus Mobile úplně neomezeně.

  • Jak vás můžu zkontaktovat?

    Způsobů je několik:

    1. email – info@nexusmobile.cz
    2. telefon – infolinka 607 46 46 46
    3. Facebook – skupina Nexus Mobile
    4. Kanceláře naší firmy Nexus Mobile, s.r.o. jsou na Masarykově nám. 127/3, Třebíč. 
  • Kde seženu SIM od Nexus Mobile?

    Můžete si o SIM zavolat na naší infolinku 607 46 46 46 a my Vám jí doručíme.

  • Chci si přenést číslo k Nexus Mobile. Jak na to?

    Pokud si chcete nechat svoje číslo, ale přejít k nám, postup je jednoduchý:

    1. Pořiďte si naší SIM (kontaktujte naší infolinku 607 46 46 46 nebo napište na email info@nexusmobile.cz)
    2. SIM si aktivujte (přes naší infolinku)
    3. Od svého operátora si sežeňte ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). Pro ČVOP si stačí zavolat na infolinku stávajícího operátora.
    4. Svůj ČVOP nám zavolejte na naší infolinku 607 46 46 46 (nebo pošlete na email info@nexusmobile.cz a my Vás budeme kontaktovat). 
    5. Do 4 dnů máte u nás aktivní číslo a tarif, který si vyberete. 
  • Co když ztratím SIM?

    Zavolejte rychle na infolinku 607 46 46 46 a SIM hned zablokujeme, aby vám někdo neutrácel vaše peníze (zpoplatněno dle Ceníku). Stačí si pak jen pořídit naší novou SIM a můžete zase využívat naše tarify naplno.
  • Kde zjistím aktuální vyúčtování a nastavení mého tarifu?

    U nás v samoobsluze.

    V samoobsluze zjistíte i kolik mobilních dat jste již za kalendářní měsíc vyčerpali, kolik máte provolaných minut a další nastavení. Jsme pro vás samozřejmě na naší infolince 607 46 46 46 nebo na Facebooku.  

  • Jak je to s vaším mobilním internetem?

    U nás máte internet na nejlepší úrovni se všemi hlavními možnostmi připojení k internetu.  Máte možnost si u nás pořídit datové balíčky. Pokud cestujete do zahraničí a chcete využít připojení v roamingu, kontaktujte naší infolinku 607 46 46 46.

  • Jedu do zahraničí. Jak je to s roamingem?

    Na všech SIM kartách je automaticky zapnutý roaming v rámci EU. Pokud se chystáte mimo EU a chceme využívat výhodné roamingové volání nebo data (v EU i mimo), zavolejte na naší infolinku 607 46 46 46 a rádi vám pomůžeme nastavit  vše potřebné.  

    Ceny volání v roamingu, včetně datového připojení jsou uvedeny v našem Ceníku.

Chybí Vám zde některé otázka zodpovězena? Napište nám na info@nexusmobile.cz a rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz.

Zákaznická linka

607 46 46 46

Můžete volat v pracovní dny od 8:00 do 20:00